Afociñazo comentado por uha vella finesa

Hoxe tiven unha afoziñada de tipo curva. Cabeza na cuneta. Coma outra calquera se non fose porque hoxe tiven unha expectadora que decidiu comenta-la xogada. Cando eu estaba recompoñéndome e sacudindo a neve que aínda me quedaba entre a capucha e a cabeza, a muller dixo algo en finñes. Non estou seguro das verbas que a muller escolleu para decilo. Nen sequera estou completamente seguro do que dixo, pero fíxenme a idea de que era algo tal que así:

-Con que crías que viñas a Finlandia a estar sempre de festa e que a neve era igual de bonita que nas postais, ¿non sí?. Pois agora fódete. Vas a estar enterrando a cabeza na neve ata abril.

2 Respostas to “Afociñazo comentado por uha vella finesa”

  1. jajjajajajajaj

    tus explicaciones de las caidas, la tabla y lo de la mujer me ha encantado, que bueno, jajajajaj

  2. Pois que veña a vella aquí, verás como leva sete taças de chuvia….

    XD

Deixar un comentario